HTML

ayurveda

Az élet tudománya

Friss topikok

Címkék

Archívum

Örömódával támadtam a személyzetre

2011.10.25. 10:33 dragan

A fotón látható Krisztus szobor mellett időztem picit, amikor meghallottam valahonnan egy európai örökzöldet, az Örömódát.

Az órámra pillantottam, netán beállították, hogy meg kell szólalnia egészkor vagy félkor, de mivel óra nyolc volt, ez nem jöhetett szóba. Két perc múlva megszólalt a dallam. Egy perc múlva megint. Ekkor kezdett nyugtalanítani, mi lehet ez.

Egy telefon volt.

Bevittem a szálloda portájára, ahol négyen ugrottak körém, négyszer kellett elmondanom, hol találtam, nem akartam felvenni, inkább rájuk bíznám. Élmény volt nézni a felbolydult méhkast, ahogy próbáltak intézkedni, segíteni a kétségbeesetten telefonáló tulajdonosnak.

Hát igen, ha történt valami az utcán vagy bárhol, valami szokatlan, mindenki megnézte, mindenki zsongott. A durrdefektet kapó teherautósofőrt megrohanták vagy harmincan, nem is történt semmi egy félóráig.

Keralában viszont ennyi történt, aki kedvet kapott, vágjon bele. Egy kommentet megerősíthetek: ez a térség jobb és szebb, mint Goa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ayurvedainside.blog.hu/api/trackback/id/tr183302769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása