HTML

ayurveda

Az élet tudománya

Friss topikok

Címkék

Archívum

Nem tudtam nevetni magamon

2011.10.24. 13:31 dragan

Egy itt is ismert angol közmondás szerint, ha az ember képes önmagán nevetni, élete végéig jól szórakozhat. Erről megfeledkeztem a délutáni kedélyes buszos utazáson.

160 kilométer várt ránk, azt hittem, lelkileg felkészültem rá. De nem. Erre nem lehetett. Az öt órás nyomasztó, kilátástalan pattogás az úton, a hatos fekvőrendőrön, kikészített. Ezen még csak az sem segített, hogy Galla Zsuzsa nyugtatott, ő is este érkezett korábban, és nagyon nyűgös volt.

India csücskébe, Chowarába mentünk, a legjobb helyre, ahol a tenger morajlását hallottuk a szobában, és csak azért nem láttuk, mert sötét lett.

Minden megviselt, kinyúltam, mint a pulóver, most már jöhetett az a masszázs.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ayurvedainside.blog.hu/api/trackback/id/tr713302762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása